Bizleri bir Kurban Bayramı'na daha sağlık, afiyet ve huzur içerisinde ulaştıran Yüce Rabbimize sonsuz hamdüsenalar olsun. Kurban; Allah'a yaklaşmak, O'nun rızasını kazanmak ve ilahi rahmete nail olmak için atılan en güzel adımdır. Hz. İbrahim'in sadakati ve Hz. İsmail'in teslimiyetinin eşsiz bir sembolü olan bu mübarek günler, bizlere Yüce Allah'a itaat etmenin ve gerektiğinde fedakârlık yapmanın yüceliğini hatırlatır.
Bayramlar, kardeşlik şuurumuzun pekiştiği, sevgi, şefkat ve merhametin toplumun her kesimine yayıldığı müstesna zaman dilimleridir. Kestiğimiz kurbanlar, yalnızca dini bir vecibeyi yerine getirmekle kalmaz; aynı zamanda soframızı, duamızı ve gönlümüzü ihtiyaç sahipleriyle, yetimlerle, muhacirlerle ve kimsesizlerle paylaşmamıza vesile olur. Aziz Elazığ'ımızın o kadim yardımlaşma, misafirperverlik ve dayanışma kültürünü bu bayramda da en güzel şekilde yaşatacağımıza olan inancım tamdır.
Bu müstesna günleri fırsat bilerek; Aramızdaki kırgınlıklara ve dargınlıklara son vermeli, büyüklerimizi ziyaret edip hayır dualarını almalı, çocukları, yetimleri ve garipleri sevindirmeli, hastalarımızın ve yaşlılarımızın halini hatırını sormalıyız.
Ayrıca, gönül coğrafyamızda ve dünyanın dört bir yanında zulüm altında, yokluk ve sıkıntı içinde bayrama giren mazlum ve mağdur kardeşlerimizi de dualarımızda asla unutmamalıyız.
Bu duygu ve düşüncelerle; niyetlerimizin halis, kestiğiniz kurbanların ve yaptığınız ibadetlerin Yüce Allah katında makbul olmasını niyaz ediyorum. Başta siz kıymetli Elazığlı hemşehrilerim olmak üzere, necip milletimizin ve tüm İslam âleminin Kurban Bayramı'nı en kalbi duygularımla tebrik ediyor, bu mübarek günlerin ülkemize, İslam dünyasına ve tüm insanlığa barış, huzur ve bereket getirmesini Cenab-ı Hak'tan diliyorum.
Selam ve dua ile...